5 sfaturi pentru un logo de succes

1.Fii unic și isteț 

După cum bine știți, anume logo-ul ne ajută la distingerea unei mărci  de concurenții săi, deci este important ca acesta să se diferențieze de restul. Un logo trebuie să fie diferit și să se evidențieze de tot ceea ce deja există. Gândește creativ și ține minte: ,, Logo-ul Mercedes nu este o mașină, logo-ul Virgin Atlantic nu este un avion, logo-ul Apple nu este un computer”.  

2.Înțelege marca  

Chiar dacă un logo este doar o imagine, acesta reprezintă marca, iar când proiectați trebuie să aveți în vedere faptul că logo-ul trebuie să ajungă la o anumită audiență. Orice lucrare de proiectare trebuie să se îndrepte direct către atributele mărcii. Fiecare logo are un fel de istorie, o semnificație, un scop. De aceea înțelege marca, ca să te poți focusa pe un logo original. 

3.Culoarea este cheia 

Când alegi culoarea logo-ului tău trebuie să fii foarte atent la detalii pentru că ai putea să transmiți un mesaj greșit. Alegerea culorii potrivite este primul pas pentru un logo bine definit și cu perspectivă. 

4.Fă-l ușor și simplu 

Este important să faci un logo unde combini simplitatea și unicalitatea. Acesta ar trebui să aibă o dimensiune flexibilă și să arate bine pe diferite medii, să lucreze pentru icoane, aplicații, avatare. Un exemplu în acest sens poate fi ,,NIKE’’. 

Nu vă așteptați la succes instant 

Toate logo-urile au avut nevoie de timp până au câștigat popularitate (ex: Nike, Puma, Audi). Chiar dacă creezi un logo foarte șmecher, popularitatea acestuia depinde și de succesul produsului și piața în care acesta este. Este foarte important să fii răbdător și să nu-ți schimbi logo-ul din motivul că ai obosit de el sau pentru că nu ai primit recepția pe care ai așteptat-o inițial. 

 

navigate_before