Construieşte imaginea brandului în corelaţie cu personalitatea reală! Idei pentru afacerea TA!

Brăndurile au personalităţile lor. E foarte posibil ca oamenii să spună ce fel de personalitate are brandul lor favorit. Iar în mai multe cazuri aceştia se simt mai apropoiaţi de marcă decît de o personană reală.images

Corelaţia dintre  brand şi oanumită persoană are o istorie lungă. Brandul Kentuckty Friend Chicken (KFC, aşa cum o ştie toată lumea) e corelat de fondatorul său, colonelul Sanders. McDonald”s îl are pe Roland Mc Donald, iar multe mărci britanice au semnul Royal Warrant (garanţie că e produs veritabil).  Oricum, e destul de fezabil ţichiar dezirabil să legi brandul de o personalitate.

Un pic de Teorie

Terry”s Chocolate Orange a fost înfiinţată acum 70 de ani. E o imagine învelită în ciocolată, cu interiorul din cremăindex  cu aromă de portocale. Ciocolata cu gust de portocale a fost un produs tradiţional de Crăciun, majoritatea promoţiilor se desfăşurau în Ajun, iar milioane de copii primeau ciocolata chiar în ziua de Crăciun. Cei de la Terry”s au realizat că produsul avea potenţial pentru a fi vîndut pe tot parcursul anului dacă era mai bine promovat, aşa că agenţia de publicitate a companiei , BMP, a început identificarea personalităţii brandului. A descoperit că ciocolata cu portocală era asociată cu perioadă Crăciunului, avînd un caracter jucăuş. Vedeta aleasă de agenţie pentru prezentarea brandului a fost actriţa de Comedie Dawn French, cunoscută pentru dependenţa sa de ciocolată şi cu un şimţ al umorului dezvoltat. Sloganul „nu e a lui Terrz –e a mea!” era de fiecare dată însoţit de imaginea acesteia în timp ce înşfăca ciocolata. Campania a fost de succes pentru repoziţionarea ciocolatei cu portocale ca un produs pentru toată perioada anului.

Un pic de Practică

  • Ø Începi prin a stabili care e preferinţa consumatorului despre personalitatea brndului tău.
  • Ø Nu ai nevoiede o vedetă (deşi ajută mult dacă îţi permiţi una). Şi o persoană care poate promova aceeaşi personalitate cu cea a brandulu va fi eficientă.
  • Ø Aşteaptă-te să fie nevoie să investeşti în promovarea noii personalităţi a brandului

Dragă cititor, sperăm mult ca această informaţie, săţi aducă mai multă încredere în ceea ce faci, un plus de imagine mai mare afacerii tale, şi un profit financiar mai sporit-şi totuşi, marketingul înseamnă mai mult decît atît! Adresează-te cu drag te vom ajuta! Echipa Smart-Studio.

navigate_before