Vezi cinci paşi care te ajută să te menţii în top!
Muncind în cadrul agenţiei de PR & Web solutions “Smart Studio” am avut o discuţie cu patronul unui Restaurant din Chişinău pe care l-am întrebat dacă ar avea nevoie de un sit pentru restaurant!
Patronul mi-a răspuns, pentru ce mie sit dacă eu şi aşa de 5 ani sunt pe piaţă şi merge şi fără şit!
Iar cînd l-am întrebat şi cum merge activitatea? Patronul mi –a răspuns; merge cam slab…..
Cred că v-aţi dat seama de ce merge cam slab pentru că timpurile se schimbă iar concurenţii nu încetează să apară cu diverse strategii de atragerea clienţilor!
Mai jos dorim să vă prezentăm cinci paşi care te pot ajută să te menţii în TOP!
Pasul 1: Încearcă să faci o analiză a reputaţiei actuale!
În acest context chiar dacă activaţi de 1 ori de mai mulţi ani pe piaţă încercaţi să obţineţi o analiză a reputaţiei afacerii DVS prin intermediul a mai multor metode:
• Puteţi face un mic sondaj intern;
• Puteţi analiza comentariile despre activitatea DVS pe reţelele de socializare;
• Puteţi să întrebaţi direct clienţii prin intermediul unor simple întrebări, apeluri telefonici, e-mail.
Deci încercaţi să evaluaţi reputaţia activităţii DVS astfel ca mai apoi să vă puteţi face o imagine clară şi reală despre activitatea, serviciile ori produsele pe care le vindeţi.
Pasul 2: Identificaţi punctele slabe şi cele tari
Cunoscînd punctele slabe ale activităţii DVS, veţi putea mult mai simplu să reparaţi greşeală şi ulterior să îmbunătăţiţi lucrurile. Este important ca să fie identificate nu doar punctele slabe dar şi cauzele acestuia. De cele mai dese ori mulţi dintre noi soluţionează aceste probleme doar pentru că sunt într-o lipsă de idei în aceste situaţii apelaţi la colegi ori specialişti care cu siguranţă o sa vă ajute.
Pasul 3: Faceţi un plan concret de promovare
Pasul trei este unul foarte important deoarece acest presupune creare unui plan concret de promovare. După ce în pasul 1 aţi facut sondaje, aţi aflat păreri ănseamnă că în pasul terbi terbue să ţineţi cont de toate aceste lucruri. Creaţi oferte speciale, stabiliţi-vă publicul ţintă toate aceste lucruri vor aduce rezultate bune. Este esențial să găsești mijloacele de comunicare online unde ai cele mai multe avantaje și să le folosești pe acelea pentru a-ți consolida reputația.
Pasul 4: Apelează la strategii de comunicare online
Acum ai toată informaţia pe care ai obţinuto în paşii din urmă, iar acest lucru înseamnă că este momentul să îți adaptezi strategia de comunicare online. Găseşte care sunt mijloacele de comunicare pe care le folosec cel mai des publicul tău ţintă şi conectează-te doar pe acelea nu irosi timpul şi banii plasînd publicitate în alte părţi dacă acolo publicul tău ţină se se găseşte.
Pasul 5: Promovează rezultatele
După ce ai pus în aplicare strategia TA concretă, aceasta cu siguranţă va aduce schimbări, arată lumii rezultatele şi schimbarile pe care le-ai obţinut, pozează, scrie articole, comentează devino mai active şi fii mai aproape de clienţii tăi prin intermediul toturor canalelor de comunicare unde se regăseşte şi publicul tău ţină iar aces lucru te va ajuta mult să te menţii ori să ajungi în TOP uri !
Oferăle posibilitatea clienţilor tăi să vorbească despre ce au văzut, ce au consumat, de ce au beneficiat, crează un sit pentru afacerea ta, crează neaparat o pagină de facebook cu afacerea iar lucrurile se vor schimba spre bine.
Nu uita! concurenţii nu vor înceta să apară iar tehnologia nu stă pe loc beneficiază de tot ce îţi oferă aceasta, iar noi te vom ajută să fii PRIMUL
www.smartstudio.md – Strategii inteligente pentru afaceri prospere!
Tweet