Află cum companiile de TOP au făcut rebranding.

Rebranding-ul este schimbarea aspectului sau identității unei companii, unui produs sau site web. Poate fi o schimbare completă a numelui, a designului logo-ului sau doar câteva mofidicări minore, cum ar fi redesenarea vizuală sau o nouă strategie de marketing care abordează o nouă comunitate social.

Atunci când companiile creează un nou brand cu design modern, de obicei, este un pas spre bine. Echipa Smart Studio a analizat câteva companii care au trecut  printr-o schimbare de logo și faptul ce a încurajat aceste companii să-și schimbe aspectul.

Google

Logo-ul inițial a evoluat foarte mult de-a lungul timpului. Noul design este modern și simplificat, cu o nouă tipografie, dar cu toate acestea au rămas cele 4 culori familiare, dar actualizate, pe care toată lumea le asociază cu Google. În timp ce această reproiectare ar fi scăzut un pic audiența, aceasta pune bazele unei companii care face pași mari spre viitor.

 

HP

Implicarea noului logo HP a fost una lungă și lentă. Designul a început încă din 2008, dar a fost prezentat pe produs abia în 2016. Noul design îi conferă brandului un aspect de o calitate mai înaltă.  Cu toate că este destul de minimalist și are un pic de deviere de la logo-ul albastru recunoascut din trecut, clientul este încă capabil să-și dea seama de brandul asociat noului logo.

 

Nescafe

Noul aspect prezintă o pictogramă modernizată, cu un accent roșu bine gândit și definit. Compania mamă ,,Nestlé’’ spune că noul design a fost creat ,,cu noi și mai tineri consumatori în minte’’.

Mastercard

Mastercard nu reprezintă doar un serviciu de carduri de credit, de aceea, prentru a se poziționa ca un serviciu global de plată digitală era nevoie de un design mai amplu și minimalist. Fontul simplificat, cu litere mici, geometrice, ajută la crearea unui logo ușor de recunoscut pentru consumatorul modern.

Instagram

La momentul, instagram este una din cele mai populare platforme de social media, așa că recentul rebranding a provocat un pic de agitație la lansarea acestuia. În general oamenii nu iubesc schimbările, așa că atunci când instagramul a lansat rebranding-ul, care desigur era un nou logo, multor utilizatori nu le-a plăcut din cauza conotației negative asociate unui rebrand.

Companiile care au decis să facă un rebranding au avut ca scop un nou aspect, fără a pierde încrederea clienților săi. Unora le-a reușit mai mult, altora mai puțin. Tu ce părere ai ?

 

 

navigate_before